Skip to content

כל הפעולות ששעון מצוקה יודע לבצע

  • by

מי מכם לא שמע על שעון מצוקה? בין אם אתם מכירים אותו מההורים שלכם, מסבא וסבתא שלכם, או מאנשים שאתם לא מכירים אבל פוגשים ברחוב – שעון מצוקה הוא אחד המאפיינים הכי בולטים היום בקרב אוכלוסיית האנשים המבוגרים או החולים. שעון מצוקה בעבר היה מורכב מקופסה קטנה עם לחצן ורצועת בד, אבל היום כשמדברים על שעון מצוקה מדברים על מכשיר הרבה יותר מתקדם מזה. אז אילו פעולות בדיוק שעון מצוקה יודע לבצע, ואיך זה בדיוק יכול לעזור לכם או לאנשים הכי קרובים אליכם?

שעון מצוקה – כבר לא זקוק ללחיצה היזומה

אם בעבר שעון מצוקה התחיל את פעולת יצירת הקשר שלו עם המוקד רק בזמן הלחיצה היזומה מטעם הקשישים או החולים, הרי שהיום שעון מצוקה מזהה גם בעצמו את הצרכים שלהם, ומזעיק בהתאם את העזרה. אז מה זה בעצם אומר?

שעון מצוקה היום מכיל בתוכו טכנולוגיות משופרות ומשוכללות, שמאפשרות זיהוי מיידי של מצבים כמו נפילה, שינוי בלחץ הדם או הדופק, איתור מיקום ועוד, כך שאם משהו נקלט אצלו במערכת כחשוד – הוא מיד יוצר קשר עם המוקד. בהמשך לכך, המוקד יצור קשר עם המבוגרים או החולים, ויוודא שהכל בסדר איתם. במידה ולא – יישלח אליהם סיוע רפואי בהתאם למיקום שבו הם נמצאים.

שעון מצוקה שומר את כל הפרטים האישיים של המבוגרים והחולים

היום שעון מצוקה הוא מעין "ויקיפדיה" על המבוגרים. ברגע שהשעון מולבש על היד שלהם, הוא מכיל את כל הפרטים האישיים החשובים עליהם: שם מלא, מספר ת.ז, כתובת מגורים, מדדים רפואיים, תרופות קבועות שהם נוטלים ועוד. על ידי שמירת המידע החשוב הזה, ברגע האמת יוכלו נציגי המוקד לדעת איזה סיוע רפואי יכול להיות רלוונטי עבור המבוגרים, ולהעניק להם אותו בהתאם.

שעון מצוקה – פשוט שומר על החיים

כל אלו הופכים היום את שעון המצוקה לגורם מכריע בבריאות ובחיי היום יום השגרתיים של אותם המבוגרים. אנחנו במוקד אנוש מזמינים גם אתכם לרכוש את המנוי שלנו, ולהנות משעון מצוקה ומכשירים נוספים שיכולים לשמור על הקרובים שלכם בכל רגע ורגע ביום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *