Skip to content

אודות מוקד אנוש

קבוצת מוקד אנוש הוקמה בשנת 1991 מתוך מטרה לספק שקט נפשי ובטחון לאוכלוסיית הגיל השלישי בישראל, ללא תלות במיקום או בשעה. קשישים רבים החיים לבד מתמודדים פעמים רבות עם חששות הנוגעים לבריאותם הפיזית והנפשית כחלק משגרת יומם. נוספים לכך הם בני המשפחה של הקשיש, שאינם גרים בקרבת מקום וחשים פעמים רבות גם הם, פחד וחוסר ודאות לגבי בריאותו הפיזית של בן המשפחה. האם אירעה נפילה בבית? האם התעוררה מצוקה כלשהי שדורשת הזנקה של צוות רפואי?

 

שירותי לחצן מצוקה

לחצן המצוקה של מוקד אנוש מתחבר לקו הטלפון הקיים וכולל בין היתר לחצן אלחוטי עמיד במים הניתן לענידה על היד או סביב הצוואר. בלחיצה על המכשיר או הלחצן האלחוטי, יפתח קו דיבור ושמיעה בין המוקד למנוי, כך שאין צורך לגשת למכשיר הטלפון. מיד לאחר הלחיצה, מופיעים במוקד המצוקה כל פרטיו של הלקוח הכוללים בין היתר את ההיסטוריה הרפואית שלו, מחלות, אלרגיות, גורמי עזרה ועוד.

עשרות אלפי לקוחות החברה בפרישה ארצית, זוכים לשקט לנפשי וביטחון אישי בידיעה שבכל שעה ומכל מקום ניתן ליצור קשר עם המוקד ולהזעיק את העזרה הנדרשת והמתאימה.

בנוסף, מספק מוקד אנוש גם מכשיר מצוקה מתקדם עם חיישן לאיתור מיקום באמצעות GPS מובנה.

הזמנת שירות רפואי או בדיקה מהבית

בעת יצירת קשר עם מוקד אנוש באמצעות לחצן הסיוע, האפליקציה או באמצעות שיחה טלפונית, ניתן לבקש להתייעץ עם רופא ובמידת הצורך להזמין בדיקה רפואית מקיפה עד הבית. בעת ביקור הרופא ולאחר האבחנה, ניתן יהיה לספק תרופות ראשוניות ל-24 שעות, תעודה רפואית, הפניה לבית חולים במידת הצורך או פינוי באמבולנס, שירות שיכול לחסוך אלפי שקלים של תשלומים עבור ביקור במיון ללא הפניה.

שירות אוזן קשבת

אחד האתגרים הבולטים בקרב האוכלוסיה הבוגרת המתגוררת בגפה, היא ההתמודדות עם בדידות. שירות מוקד אנוש מאפשר למנוי לשוחח ולדבר עם נציג בעל יכולת הקשבה, לב פתוח ורצון להיות שם עבור הקשיש. נציגי החברה מקיימים קשר טלפוני עם המנויים לבדיקות שוטפות של מכשיר המצוקה, לצד שיחות אישיות 24 שעות ביממה להפגת מצבי בדידות, פחד וחרדה.

חשוב לדעת שהמנוי במוקד אנוש אינו כרוך בהתחייבות ארוכת טווח. כל שירותי החברה כפופים לכתבי השירות. הטכנולוגיה ומערכות המחשוב במוקד הינם מהמתקדמות ביותר. שירותי המוקד הינם אמינים, מקצועיים ומהירים ומספקים מענה בפרישה ארצית לאורך כל שעות היממה.

השאירו פרטים ונציגה של מוקד אנוש תחזור אליכם נחזור בהקדם!

או התקשרו ל-09-763-2209