Skip to content

להזדקן בכבוד עם מוקד אנוש

יש לא מעט דברים שגורמים לנו לחשוש מהרגע שבו הם יגיעו, אבל אין ספק שהזיקנה היא אחד מהבולטים ביותר מביניהם. הפחד שקשור בזיקנה הוא כזה שמתחלק לכמה וכמה חלקים, וביניהם הפחד להישאר לבד, הפחד לחלות במחלות, הפחד שלא יהיה אף אחד שיעמוד לצידנו ברגע שנצטרך אותו ועוד. אנחנו בחברת מוקד אנוש שמנו לנו למטרה להפיג את החשש הזה, ולגרום לאותם אנשים מבוגרים להזדקן בכבוד.

איך אפשר להזדקן בכבוד עם מוקד אנוש?

אנחנו במוקד אנוש יוצאים אחת לתקופה עם חידוש מרענן, שמאפשר לאנשים מבוגרים וחולים להשרות על עצמם עוד קצת ביטחון אישי. הבדידות היא קשה והיא מלווה את המבוגרים לאורך כל היום, ולא פעם הם מוצאים את עצמם במצבי דיכאון ודכדוך גדולים ביותר. על מנת לאפשר להם לפרוק את התחושות אצל גורם נוסף, יצרנו את שירותי אוזן קשבת. השירותים באים במטרה להעניק לכל אדם ואדם את היכולת לצלצל למוקד, להיענות בזריזות על ידי אחד מהנציגים, ופשוט לקיים איתו שיח פורה על כל נושא שבעולם. עם השירות הזה, אנחנו מצליחים להפוך את החיים של המבוגרים להרבה יותר נעימים.

מוקד אנוש

עם מוקד אנוש המבוגרים אף פעם לא נשארים לבד

אז אמנם הבדידות היא אלמנט נוכח ומרכזי בחיים של המבוגרים, אבל אנחנו בחברת מוקד אנוש לא נותנים להם לחוש אותה אפילו לא לרגע. הפחד שאותם מבוגרים יצטרכו עזרה ולא יהיה מי שיגיש להם אותה, הוביל אותנו להקים מערך שלם של חדשנות, שבמסגרתה הנציגים מקבלים את הפנייה מהמבוגר, וכל פרטיו מיד מועלים בפניהם. מאותו הרגע, יחלפו דקות ספורות עד שהמבוגר יקבל את העזרה שלה הוא זקוק, בין אם במענה טלפוני ובין אם בהגעת צוות רפואי לטיפול צמוד.

לפחד לצאת מהבית? עם מוקד אנוש ממש אין סיבה

לא מעט מבוגרים כופים על עצמם בידודים ארוכים בתוך הבית, משום שהם חוששים שהיציאה החוצה תותיר אותם ללא מענה ברגע האמת. בדיוק מהסיבה הזו הקמנו את האפליקציה שלנו, שאותה ניתן להפעיל מכל מקום בארץ. נסו אותנו, אנחנו מבטיחים שלא תתחרטו!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

או התקשרו ל-09-763-2209