Skip to content

מוקד אנוש – הסבר על לחצני המצוקה

לחצני מצוקה ידועים מאז ומתמיד בתור יעילים עבור אנשים קשישים ואנשים חולים. לחצני מצוקה מביאים איתם עולם רחב של יתרונות, ועל כן גם חברת מוקד אנוש מאפשרת היום הצבת לחצני מצוקה בבתים של אנשים שזקוקים להם. אז מהם לחצני המצוקה של מוקד אנוש ואיך בדיוק הם יכולים לסייע לכם?

לחצני המצוקה של מוקד אנוש – שקט נפשי וביטחון אישי

כל אדם שמגיע לגיל מבוגר מכיר את החשש הזה שמשהו יקרה לו ואף אחד לא יוכל לסייע לו. כן, עם הגיל המבוגר מגיעים גם החששות הכבדים מפני מחלות, בדידות וחוסר עצמאות להתנהל במגוון סיטואציות. לחצני המצוקה של מוקד אנוש הם אלו שיכולים לעשות את ההבדל בין אנשים לחוצים ומלאי פחדים, לבין אנשים רגועים שיודעים שבכל רגע קיים עבורם פתרון יעיל.

לחצני המצוקה של מוקד אנוש הם לחצנים מסוגים שונים. קיימים לחצנים שמתחברים לקו הטלפון שנמצא בבית הלקוח, וקיימים גם לחצנים אלחוטיים שישמשו את הלקוח מכל מקום שבו הוא נמצא. לחיצה אחת על לחצני המצוקה תוביל לחיבור ישיר עם מוקד אנוש, ותאפשר תקשורת ברורה ביניהם.

מוקד אנוש – היצע לחצני מצוקה שיעשו אתכם רגועים

לחצני המצוקה של מוקד אנוש מאפשרים לכם להתחבר באופן ישיר עם המוקד, ולשוחח עם הנציגים שיוכלו להעניק לכם שירות. כמו כן, ברגע הלחיצה על לחצני המצוקה, בפני הנציגים של מוקד אנוש יוצגו כל הפרטים האישיים שלכם, וכלל מיקום המגורים, רקע רפואי, פרטי הקשר של בני המשפחה ואנשי קשר נוספים וכו'.

היתרונות של לחצני המצוקה של מוקד אנוש

אז מה הופך את לחצני המצוקה של מוקד אנוש למיוחדים כל כך? ובכן, התקשורת המיידית בין הלקוח למוקד, הרמקול והמיקרופון האיכותיים ובעלי עוצמת השמע המושלמת, החיבור הנגיש, ההפעלה הפשוטה וכמובן הביטחון האישי שהם מקנים לכלל הלקוחות. בנוסף, קיימים לחצני מצוקה שמאפשרים זיהוי של נפילת הלקוח, דבר שנותן מענה מעולה לכל סיטואציה.

רוצים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות? לחצני המצוקה של מוקד אנוש הם הדרך המושלמת לעשות את זה.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

או התקשרו ל-09-763-2209