Skip to content

שירות אוזן קשבת של מוקד אנוש

התחושה הכי טובה בעולם היא התחושה שמישהו מקשיב לנו, מתעניין בנו ואכפתי כלפינו בכל רגע שבו אנחנו זקוקים לו. לפעמים הדבר הזה מתאפשר על ידי בני משפחה וחברים, אבל לפעמים, במיוחד בגילאים המבוגרים יותר, הדבר לא תמיד מתאפשר, בטח שלא בכל רגע נתון. שירות אוזן קשבת של מוקד אנוש הוא אחד השירותים המופלאים המוצעים היום למנויים של מוקד אנוש, אז בואו נכיר אותו קצת יותר מקרוב.

שירות אוזן קשבת של מוקד אנוש הוא לא סתם ביטוי – אלא הלכה למעשה

ככל שאנחנו הולכים ונעשים מבוגרים יותר, כך החששות הכבדים הולכים והופכים לחלק יותר גדול מאיתנו. הגיל המבוגר מביא איתו כל מיני מחלות, פחדים ובעיקר בדידות, ולכן מבוגרים רבים מוצאים את עצמם מעבירים את הימים ללא מעש ובעצבות גדולה.

שירות אוזן קשבת של מוקד אנוש הוא שירות שמחולל לא פחות ממהפכה בעניין הזה. השירות מאפשר למנויי מוקד אנוש להנות משיח קולח ותקשורתי עם נציגי המוקד, בכל רגע ביום ובלי סיבה מיוחדת – אלא פשוט הרצון לדבר.

שירות אוזן קשבת מוקד אנוש
שירות אוזן קשבת מוקד אנוש

ימי חול, לילות, חגים, שבתות – שירות אוזן קשבת של מוקד אנוש אינו מבחין ביניהם

אחד הדברים הכי חשובים בעולם הוא להרגיש תחושות ביטחון, שמישהו תמיד נמצא שם בשבילך, אז על אחת כמה וכמה בגיל המבוגר שמביא איתו הרבה יותר מערבולות רגשיות מבדרך כלל. שירות אוזן קשבת של מוקד אנוש חרט על דגלו לתת את המענה הרצוי בכל רגע ביום, ללא תלות בימי קודש או ימי חול, שעות בוקר מוקדמות או שעות לילה מאוחרות. הרעיון מאחורי שירות אוזן קשבת של מוקד אנוש הוא להעניק לאותם מנויים מבוגרים את תחושת הביטחון הגדולה שיש מי שמקשיב להם, מתעניין בהם ומשתף איתם פעולה בשיח קולח ומזמין.

באופן הזה, יכולים להנות המנויים של מוקד אנוש מאופצית תקשורת שאינה תלויה במצב רפואי כזה או אחר או בצורך מכל סוג, אלא פשוט תקשורת פתוחה שמתאפשרת להם בכל רגע ומתוך כל צורך שהוא. אם כן, מדובר כאן על בשורה משנת חיים עבור מבוגרים רבים.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

או התקשרו ל-09-763-2209